czwartek, 18 lutego 2016

Rodzaje diet.

Na dziś przygotowałam spis rodzajów diet jakie tylko znalazłam. Dlaczego?  Właśnie dlatego, aby uświadomić, że tak naprawdę rodzajów diet jest mnóstwo i że jak się poszuka to każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Chciałam też nakłonić na poszukiwanie diet i nie stosowanie jakiejś bo "na mamę, ciocię i sąsiadkę podziałało to na mnie też musi". No właśnie nie musi, także polecam na początku przyjrzeć się różnym dietom i dopiero wybierać.



Diety:

  • Kopenhaska
  • Paleo
  • 1000 Kalorii
  • dr. Atkinsa
  • Dobrych Kalorii
  • Niełączeniowa
  • Owsiana
  • Amerykańska
  • Doktora Dukana (inaczej Dieta Proteinowa)
  • Diamondów
  • Owocowa
  • Zone
  • 5:2
  • Pięciu Przemian
  • Weekendowa
  • Trzech Minerałów
  • Ostatniej Szansy
  • Głodówkowa (dość niebezpieczna ale jest)
  • Kapuściana
  • Grejpfrutowa
  • Mleczno - bananowa
  • Wegetariańska
  • Metaboliczna
  • Oparta na zupie
  • Cambridge
  • Kwaśniewskiego
  • Antystresowa
  • Herbalife
  • Człowieka Pijącego
  • Kalorie się nie liczą
  • Pod kolor oczu.

Mnie już same nazwy skłaniają aby się bliżej przyjrzeć danej diecie. A Wy co myślicie? Któraś Was przekonała? A może którąś już znacie i wypróbowaliście? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz